۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۲۱

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مشهد

برگزاری اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مشهد

مشهد - مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی گفت: اولین و بزرگترین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج خراسان رضوی، از دهم بهمن ماه در مشهد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله امینی‌فر در نشست خبری اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج که ظهر امروز در ساختمان بسیج سازندگی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر، اولین و بزرگترین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج استان خراسان رضوی، از دهم بهمن ماه در مشهد آغاز می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی افزود: در سطح کشور هزار و ۶۰۰ نفر در این رویداد تولید محتوا شرکت کردند که تعداد ۱۰۰ نفر از خراسان رضوی در این رویداد شرکت دارند که از این تعداد ۲۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: رویداد در سه حوزه بازی‌های موبایلی، اپلیکیشن و پویانمایی برگزار می‌شود که تعداد ۳۰ نفر در قسمت اپلیکیشن، ۴۸ نفر در پویانمایی و ۱۵ تیم در بازی‌های موبایلی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

امینی‌فر با اشاره به اینکه افتتاحیه این برنامه پنجشنبه دهم بهمن ماه در مشهد برگزار می‌شود، بیان کرد: رویداد به این صورت خواهد بود که از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه دهم بهمن ماه کار تولید محتوا، توسط تیم‌ها به طور شبانه روزی انجام شده و در پایان ۴۸ ساعت باید تحویل داوران داده شود.

وی در خصوص محورهای این رویداد ابراز کرد: شرکت کنندگان در حوزه اپلیکیشن، با محور شهدای مقاومت بوده و در بخش پویانمایی با کلیدواژه «باید قوی باشیم» به تولید محتوا خواهند پرداخت. در حوزه نرم افزار و بازی‌های موبایلی ها محور مورد نظر رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی افزود: پس از اتمام رویداد در ۱۲ بهمن، گردهمایی بزرگ فعالان فضای مجازی با حضور بیش از سه هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد و محورهای تقویت کشور در حوزه سایبری در این گردهمایی بررسی می‌شود. مهمانان ویژه این گردهمایی سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و مؤمن نسب، سرپرست تیم نسخه اندروید ایرانی هستند.

امینی فر در ادامه بیان کرد: در این رویداد از اولین نسخه اندروید ایرانی رونمایی خواهد شد. هم‌چنین بخش‌های مختلفی که کاربران فعال فضای مجازی که طی یک سال گذشته موفق به جذب مخاطب شدند، معرفی شده و شاخص‌ترین کاربر فضای مجازی از دید مخاطبان و داوران برنامه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تفاوت این رویداد، با سایر رویدادهای مشابه، برگزاری همزمان آن در ۳۲ نقطه کشور است، افزود: تاکنون ۳۰ استان آن را برگزار کرده و خراسان رضوی سی و یکمین استان است، مرحله کشوری اواخر بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد و تیم‌های برتر به این مرحله دست خواهند یافت.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که تیم‌های برتر چگونه می‌توانند محصولات خود را عرضه کنند، گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته، سعی داریم تا تیم‌های برتر از تسهیلات مجموعه‌های مختلفی مثل پارک علم و فناوری برای ارائه محصولات خوب به بازار بهره‌مند شوند.

کد خبر 4838661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha